23 rokovWEBY GROUP s.r.o. - Oficiálny partner ZMOS už viac ako 18 rokov

Produkt bol pridaný do porovnania. Zobraziť porovnanie

Digitálna éra samospráv: Jednoducho, férovo a efektívne - vstupenka

Digitálna éra samospráv: Jednoducho, férovo a efektívne - vstupenka

III. ročník celoslovenskej odbornej konferencie zameranej na aktuálne trendy a požiadavky pre zverejňovanie obsahu na webových sídlach.
Podujatie
Digitálna éra samospráv - vstupenka na konferenciu
Dátum
7.10.2025
Miesto
Banská Bystrica, Hotel Dixon ****
Organizátor
WEBY GROUP, s.r.o.
110,70 s DPH 90 € bez DPH

Digitálna éra samospráv: Jednoducho, férovo a efektívne - vstupenka

7. októbra 2025, Hotel Dixon ****, Banská Bystrica

Jednodňová odborná konferencia, výhradne pre klientov spoločnosti WEBY GROUP


III. ročník celoslovenskej odbornej konferencie zameranej na aktuálne trendy a požiadavky pre zverejňovanie obsahu na webových sídlach.
Konferencia je obsahovým zameraním určená pre: 

  • vedenie samospráv a inštitúcií,
  • administrátori webových sídiel samospráv a inštitúcií – klienti spoločnosti WEBY GROUP

 

Program konferencie

1-dňový program prináša prehľad aktuálnych trendov, noviniek a požiadaviek k plneniu obsahu webových sídiel:

  • AI nástroje pre Vaše webové sídlo: AI Asistent + AI Chatbot
  • KIOSK ako Úradná tabuľa - alternatíva fyzickej tabule
  • VIDANTO: Mobilná aplikácia pre samosprávy
  • Vychytávky v softvéri WEBYportal: Evidencia váženého odpadu, editovateľné tlačivá a ďalšie
  • Efektívne procesy tvorby elektornických dokumentov, podpisovanie a zverejňovanie


Priestor bude venovaný tiež vašim otázkam, praktickým ukážkam a osobným konzultáciám.


Kompletný program konferencie si môžete stiahnuť na tomto odkaze: Program konferencie (PDF 381 kB) »


Organizačné informácie

Konferenciu realizujeme v prednáškovej miestnosti v Hoteli Dixon ****, v Banskej Bystrici.  

  • Na konferenciu je možné prihlásiť max. 2 osoby z jednej samosprávy / inštitúcie. 
  • Rezervujte si svoje miesto zakúpením vstupenky čo najskôr – najneskôr však do 26. 9. 2025. Počet miest je obmedzený. 

 

Vstupenka na konferenciu

Cena vstupenky na konferenciu zahŕňa:

  • Fyzickú účasť na prednáškach 1. deň konferencie
  • Obed a coffe-break 1. deň konferencie
  • Poznámkový blok, pero a darček

 

Kontakty:

Informácie o konferencii a predaji vstupeniek:
Daša Ballová – manažérka služieb zákazníkom
Tel: +421 918 880 444
Email: podujatia@webygroup.sk


Miesto konania konferencie:
Hotel Dixon ****  
Švermova 32, Banská Bystrica 974 04

 

Pripomeňte si atmosféru z minuloročnej konferencie 


 

Spôsob platby

Spôsob platby

Vstupenku na konferenciu si môžete zakúpiť nasledujúcimi spôsobmi platby:

  • Platba kartou ihneď alebo odloženou platbou
  • Online bankový prevod ihneď alebo odloženou platbou
  • Zálohová faktúra bankový prevod


Platba kartou ihneď, alebo odloženou platbou

  • Platba kartou ihneď – po odoslaní objednávky budete presmerovaný do platobnej brány BESTERON, kde uvedenú objednávku môžete ihneď uhradiť. Po zrealizovaní platby Vám bude do 48 hodín na Váš e-mail zaslaná faktúra.
  • Platba kartou odložená platba – v prípade, že nechcete uhradiť objednávku ihneď, môžete úhradu realizovať odloženou platbou do 7 dní po odoslaní objednávky. Na Váš e-mail Vám bude zaslaná objednávka, v ktorej bude odkaz na odloženú platbu. Kliknutím na odkaz budete presmerovaný do platobnej brány, kde zrealizujete úhradu objednanej služby. Po zrealizovaní platby Vám bude do 48 hodín na Váš e-mail zaslaná faktúra.


Online bankový prevod ihneď, alebo odloženou platbou

  • Platba online bankový prevod ihneď – po odoslaní objednávky budete presmerovaný do Vášho internet bankingu, kde uvedenú objednávku môžete ihneď uhradiť. Po zrealizovaní platby Vám bude do 48 hodín na Váš e-mail zaslaná faktúra.
  • Platba online bankový prevod odložená platba – v prípade, že nechcete uhradiť objednávku ihneď, môžete úhradu realizovať odloženou platbou do 7 dní po odoslaní objednávky. Na Váš e-mail Vám bude zaslaná objednávka, kde bude odkaz na odloženú platbu. Kliknutím na odkaz budete presmerovaný do platobnej brány, kde zrealizujete úhradu objednanej služby. Po zrealizovaní platby Vám bude do 48 hodín na Váš e-mail zaslaná faktúra.

 

Zálohová faktúra

  • Po odoslaní objednávky Vám bude na Váš e-mail zaslaná zálohová faktúra, ktorú môžete uhradiť bankovým prevodom.
  • Platba zálohovej faktúry musí byť pripísaná na náš bankový účet najneskôr 10 dní pred začatím podujatia.

 

Storno poplatky

Podmienky storna

Vrátenie a výmena vstupeniek

Storno zo strany Užívateľa
Svoju objednávku vstupenky môže Užívateľ bezplatne zrušiť do uhradenia účastníckeho poplatku (pri platbe na zálohovú faktúru.)
Neskôr je zrušenie účasti na konferencii, alebo školení spojené so storno poplatkami v závislosti na termíne storna objednávky.
Potvrdenie o úhrade, ktoré je vstupenkou môže Užívateľ bezplatne previesť na iného Účastníka až do termínu školenia, alebo konferencie.
Akákoľvek zmena alebo zrušenie objednávky musí byť oznámené písomne e-mailom Poskytovateľovi na: podujatia@webygroup.sk a zmena musí byť vzájomne potvrdená.

Storno poplatky:

  • Storno poplatok pre už zaplatený účastnícky poplatok skôr ako 30 dní pred konferenciou je zdarma.
  • Storno poplatok pre už zaplatený účastnícky poplatok skôr ako 25 dní pred konferenciou je vo výške 50% z ceny vstupenky.
  • Storno poplatok pre už zaplatený účastnícky poplatok skôr ako 18 dní pred konferenciou je vo výške 60% z ceny vstupenky.
  • Storno poplatok pre už zaplatený účastnícky poplatok skôr ako 10 dní pred konferenciou je vo výške 100% z ceny vstupenky.


Storno zo strany Poskytovateľa
Konanie školenia alebo konferencie môže Poskytovateľ zrušiť kedykoľvek pred jeho termínom, alebo v jeho priebehu.  
V tomto prípade Poskytovateľ vráti Užívateľovi celý zaplatený poplatok. Zrušením školenia, alebo konferencie zo strany Poskytovateľa nevzniká nárok Užívateľovi na úhradu škody, alebo iných ďalších súvisiacich nákladov.

 

* Uvedené storno podmienky sa týkajú len vstupeniek na podujatie  konferenciu.

Partneri podujatí:

Lemur
Identity